Meniu
Cosul Dvs.

Politica de rambursări & returnări

Prezentare generală

OUG 34/2014 reglementează drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, pentru asigurarea unui nivel înalt de protecţie a consumatorilor şi o bună funcţionare a pieţei.

Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un bun sau să renunțe la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun – în cazul în care cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;
  • ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

Condiții pentru returul produselor vândute de cadouripremium.ro:

  1. Produsele trebuie să fie în stare foarte bună, să nu fie folosite sau uzate, degradate, lovite, zgâriate, sparte etc. și să fie returnate doar în ambalajul original, fără a fi deteriorate;
  2. Dacă se constată că, în interiorul cutiilor, au fost efectuate modificări/schimbări în ceea ce privește conținutul inițial sau că s-au operat modificări asupra articolelor conținute, dupa verificarea pachetului, preluarea va fi refuzată;
  3. Produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid nu pot fi returnate (Art 16 litera d din OUG 34/2014);
  4. Articlolele care prezintă sigilii aplicate de producători (cutii cu produse alimentare, recipiente de băuturi etc) nu mai pot fi returnate daca au fost desigilate;
  5. Produsele confectionate/personalizate/individualizate la solicitarea expresă a clientului și/sau dupa specificațiile transmise de acesta nu pot fi returnate;
  6. Starea produselor achiziționate trebuie să fie la fel cu starea existentă la achiziționarea/recepționarea lor. Orice semn de uzură existent pe ambalaj/produs atrage anularea dreptului de returnare;
  7. Conform Art 14 din  OUG 34/2014, costurile directe asociate procesului de retur vor fi suportate de client;
  8. Pentru exercitarea dreptului de retur este necesar să ne transmiteți un mesaj în care să specificați lista cu produse propuse spre retur împreuna cu numarul comenzii. Vă vom contacta în cel mai scurt timp pentru a stabili impreună detaliile de retur al produselor.

Ai nevoie de ajutor?

Contactează-ne la adresa de email office@cadouripremium.ro pentru întrebări legate de politica de returnări și rambursări.